Recension: 2 steg från paradise

Efter att ha lyssnat på Håkan Hellströms nya album hela dagen, så kan jag säga att jag har hittat ett nytt hjärte-album. Jag vet inte hur han gör, men han träffar alltid rätt med sina texter och sin musik. Jag har två favorit-låtar på skivan än så länge, och det är Shelley och 2 steg från paradise.

Fast egentligen är det dumt att ta ut favorit-låtar när det gäller en såpass bra platta med låtar som alla egentligen är ens favoriter.
Vet ni vad? Då säger jag istället att alla Håkans låtar är mina favoriter, och så kommer det nog alltid att vara. 

Tack Håkan, för dina 10 år som soloartist och jag hoppas att vi får många år till med dig som artist. 

Betyg: 5/5.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0