2 Steg Från Paradise


Äntligen!

Kommentarer
Postat av: Max

Undrar varför han valde den fulaste Gbg-vyn som finns. Hade han orkat gå upp på Älvsborgsbron alt. Skansen Krona så hade han ju fått en mkt vackrare vy över Göteborg. Nåt ska man ju gnälla på, för skivan är ju fantastiskt bra.



Särskilt Dom jag kommer från och Jag vet vilken dy hon varit i är mina favoriter än så länge. Vad tycker du själv?

2010-10-13 @ 16:09:34
Postat av: David

Jag tycker skivan är riktigt bra, och att jag nu vet vad jag kommer lyssna på hela hösten. Shelley och 2 steg från paradise tycker jag är bäst än så länge, men jag tror att det kommer svänga en hel del mellan vilka låter jag tycker är bäst.



Betyg på skivan: 5/5!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0